FANDOM

Roberto Nátavio dos Santos
Montero-transfer
Roberto Natavio dos Santos' profilbillede på YFC

Fødselsdato

4. oktober 1992

Fødested

Balsas, Brasilien

Højde

175 cm

Position

Angriber (poacher)

Nuværende Hold

Olympique Strasbourg

Spillernummer

15

Ungdomskarriere

Araguaína Futebol e Regatas

Seniorkarriere

Strasbourg (Sæson 3-)

Roberto Nátavio dos Santos (født 4. oktober 1992), er en fodboldspiller fra Brasilien, som spiller for den franske klub, Olympique Strasbourg i YFC's bedste liga.

Klubkarriere Edit

Som 21-årig blev det meget unge talent, Roberto købt af storklubben Olympique Strasbourg. Han blev her præsenteret med nummer 15 og han har været i klubben lige siden han blev præsenteret.

Der har været mange kontroversielle ting angående Roberto, hvor han tidligt i sin karriere har haft større problemer med opførsel. Dette har resulteret i problemer med opstart i sin karriere og problemer indbyrdes i Olympique Strasbourg.

Olympique Strasbourg Edit

Roberto startede sin seniorkarriere hos Olympique Strasbourg, hvor han havde svært ved at slå Krampel von Hampel, men alligevel debuterede han i den første runde mod The Danish Fighters, hvor han meget imponerende scorede hattrick på 9 minutter. Kampen endte 13-0.

Hæder Edit

Roberto har opnået meget hæder. Denne hæder er bl.a. tre titler som både pokal- og ligamester, men også topscorer i YFC's Youngsters Academy (Sæson 3).