FANDOM

Arne Karlson
Arne
Personlig Information
Fulde Navn Arne Karlson
Fødselsdato 23. marts 1992
Fødested Malmö, Sverige
Højde 176 cm
Vægt 76 kg
Position Defensiv midt/Central midt
Klubinformation
Nuværende Hold CD Monterrey
Spillernummer 47
Ungdomskarriere
Hold Malmö FF
Seniorkarriere
Sæson 1 Ukendt
Sæson 2 Habana-Exiom C.F.
Sæson 3 Habana-Exiom C.F.
Sæson 4 Jericoacoara SC
Sæson 5 Jericoacoara SC/ Olympique Strasbourg (lån).
Sæson 6 CD Monterrey/ Habana-Exiom C.F.

Arne Karlson (født 23.marts 1992) er en fodboldspiller fra Sverige, som spiller for den Mexicanske klub CD Monterrey i YFC League.

Klubkarriere Edit

I vinter transfervinduet sæson 2 blev den 21 årige Arne Karlson hentet til Habana-Exiom C.F. af deres træner Jakub Masik, efter at Malmö FF ikke ville forlænge hans kontrakt.

Habana-Exiom C.F. Edit

Sæson 2Edit

han fik nummer 5 i sin første sæson for klubben. i hans debut tabte Habana 1-2 til BV Merkuranerene men fik alligevel lavet 1 assist. Han stod i det meste af sin første sæson i skyggen af de mere erfarne midtbanespillere Galvino og Santi Dos Santos men lavede alligevel 3 assists på 7 kampe hvor de fleste var som indskifter.

Sæson 3Edit

Efter en skuffende sæson i sæson 2 var der allerede lagt op til hvad der skulle ske, de store navne begyndte at forlade klubben og i vinter transfervinduet forlod træneren Jakub Masik klubben og det endte med at de fleste store navne var solgt. den nye træner Andy Brown gav ham chancen og Arne tog imod den og endte med at blive en fast del af holdet. Arne havde en halv sæson tilbage af sin kontrakt og skulle forlænge eller satse på at en anden klub ville have ham. han valgte at afvise kontrakt tilbudet fra Habana og så begyndte klub jagten hvor Arne kontaktede Jericoacoara's manager Luiz Arantes do Nascimento. Luiz sagde han ikke manglede en midtbanespiller medmindre det var som reserve. senere skiftede Jesus Xavi væk fra klubben og Arne fik en kontrakt på plads med Jericoacoara.

Jericoacoara SC Edit

Sæson 4Edit

Arne blev præsenteret i klubben med nummer 47. Han fik sin liga debut for Jericoacoara imod Wollongong i en kamp der endte 3-3 og Arne lavede et assist. Arne var igang med hans bedste sæson nogenside, og spillede 22 kampe og lavede 9 assists og 1 mål.

Sæson 5Edit

Efter en god første sæson Jericoacoara valgte Arne at forlænage sin kontrakt med 1 sæson. Det hele så ud til at være starten på en god sæson for arne indtil første pokal kamp hvor han sad på bænken. Arne troede at han blev sparet til ligaen startede men efter at han ikke fik mange kampe i starten af sæsonen tog han kontakt til træneren. han sagde at han snart ville give ham spilletid, men det skete ikke. Arne følte ikke at det var det værd at vente når der alligevel ikke skete noget, så han endte med at komme på transfer listen. efter nogle dage snakkede de sammen igen om at udleje ham og fik taget kontakt til Olympique Strasbourg. Strasbourg ville gerne have Arne men de ville helst købe ham. det gik Arne med til og der blev skrevet under på en kontrakt som blev godkendt af Fodboldforbundet. Senere fortalte Fodboldforbundet at de var nød til at afvise kontrakten. Manuel de la Blache sagde at handlen ikke blev til noget på grund af noget økonomisk. så Arne og Luiz gik igang med finde et andet hold som ville have ham, men de fleste hold havde de spillere de havde brug for. på sidste dag i transfervinduet kl.23.03 blev Arne kontaktet af Luiz som sagde at forhandlingerne var igang med Strasbourg igen. Strasbourg tilbød Arne en lejekontrakt og der gik ikke lang tid inden kontrakten var på plads.

Olympique Strasbourg (Lån) Edit

Sæson 5Edit

Arne spillede i nummer 26 i hans halve sæson i Strasbourg. Arne vandt ligaen og fik sølv i pokalen i den halve sæson han spillede i Strasbourg.

I hans 8 kampe lavede han 3 assist for Strasbourg.

CD Monterrey Edit

Sæson 6 Edit

Efter Jericoacoara's skuffende ottende plads i ligaen, syntes Arne at han ville videre i karrieren. Han ville spille med i toppen, så han snakkede med Jason om det, og det endte med at han blev solgt til CD Monterrey for 20.000.000$. Efter en skuffende halv sæson, brød helvedet løs i Monterrey, og Arne besluttede at han ikke ville være en del af det helvede.

Habana-Exiom C.F. Edit

Sæson 6 Edit

Arne snakkede med hans tidligere manager Andy Brown om et skifte til Habana, og få dage efter rykkede han hjem til Habana for 20.000.000. Habana endte på 6. pladsen og arne scorede 1 mål og lavede 1 assist.

Sæson 7 Edit